შეფასების რუბრიკები
1–3
|
4–5
|
6–7
|
8–10
|
უჭირს
საკუთარი მოსაზრებების გადმოცემა
და დასკვნების გამოტანა;
ექსპერიმენტს გეგმავს არაზუსტად; მონაცემებს აღრიცხავს
არასწორად; შედეგებს ვერ გადმოსცემს; ჩანაწერი
უსისტემოა.
|
ცდილობს გამოთქვას
საკუთარი მოსაზრებები, მაგრამ
ვერ ასაბუთებს, დასკვნები არალოგიკურია;ექსპერიმენტს გეგმავს
არაზუსტად, ხარვეზებით; გაზომვებს
აწარმოებს არაზუსტად; ჩანაწერი სუსტადაა ორგანიზებული.
|
ცდილობს მოსაზრებები
ჩამოაყალიბოს საინტერესოდ, გამართულად
აკეთებს დასკვნებს, თუმცა
ნაწილობრივ ასაბუთებს თავის
მოსაზრებებს; ექსპერიმენტს გეგმავს
სწორად, თუმცა მცირედი
უზუსტობებით; გაზომვებს აწარმოებს
კარგად; ჩანაწერი ნაკლებ
ორგანიზებულია.
|
მოსაზრებებს აყალიბებს
თანმიმდევრულად, ლოგიკურად აკეთებს
დასკვნებს და ასაბუთებს
თავის მოსაზრებებს; ექსპერიმენტს გეგმავს
სწორად, გაზომვებს აწარმოებს
ზუსტად; ჩანაწერი კარგად
ორგანიზებულია.
|
No comments:
Post a Comment